مستند دوم انتخاباتی مسعود پزشکیان پخش شد کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم رضایی: کناره گیری به نفع جبهه انقلاب، فداکاری است روسیه: ۱۷۱۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) شهردار «حیفا»:باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در رفح به مراحل پایانی رسیده است ۲۱ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد زاکانی بر اجماع ۴ نامزد اصولگرای ریاست جمهوری تاکید کرد فیلم کامل مناظره محمد قوچانی و محمدسعید احدیان درباره رقابت پزشکیان و قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳) المیادین: هر گونه حمله به بیروت با پاسخ کوبنده مقاومت مواجه خواهد شد مناظره قوچانی و احدیان با موضوع «اولویت‌های رئیس‌جمهور آینده» حمله پهپادی مقاومت لبنان به خوابگاه سربازان صهیونیستی حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی (۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار بورل درباره جنگ تمام عیار حزب الله و اسرائیل شهادت یک کودک فلسطینی دیگر در غزه بر اثر گرسنگی سفیر رژیم صهیونیستی از کلمبیا اخراج شد فیلم حمله پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی منتشر شد (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فاصله یمن تا رژیم اسرائیل چقدر است؟ | آیا یمن توانایی ضربه به مواضع صهیونیست‌ها را دارد؟

  • کد خبر: ۱۹۱۹۸۱
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
  • ۷
فاصله یمن تا رژیم اسرائیل چقدر است؟ | آیا یمن توانایی ضربه به مواضع صهیونیست‌ها را دارد؟
روز گذشته، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خبر داد که با چند موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد اهداف دشمن صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از شکست مفتضحانه نظامی-اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در روز ۱۵ مهر و پیشروی نیرو‌های مقاومت فلسطین در اراضی ۱۹۴۸ میلادی، گفته می‌شود حدود نیم میلیون صهیونیست از خانه‌های غصبی خود آواره شدند.

فاصله یمن تا اسرائیل چقدر است؟

از استان مرزی صعده در یمن تا منطقه ایلات در مرز فلسطین اشغالی یک هزار و ۶۶۱ کیلومتر فاصله وجود دارد و برد موشک‌های انصارالله یمن ۲ هزار کیلومتر است.

فاصله یمن تا اسرائیل چقدر است؟ | آیا یمن توانایی ضربه به مواضع صهیونیست‌ها را دارد؟

این حملات برای نخستین بار در تاریخ رژیم اشغالگر رخ داده است، به مناطقی همچون ایلات که همیشه جزو امن ترین نقاط رژیم صهیونیستی بوده است، نیز کشیده شد.

فاصله یمن تا اسرائیل چقدر است؟ | آیا یمن توانایی ضربه به مواضع صهیونیست‌ها را دارد؟

رسانه‌های صهیونیستی روز جمعه پنجم آبان از حمله گسترده پهپادی و موشکی انصارالله یمن به منطقه ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی و فعالیت شدید سامانه‌های پدافندی و جنگنده‌های اسرائیلی برای دفع حمله خبر دادند. دولت قانونی یمن مستقر در صنعا، تنها دولت عربی میان ۲۲ دولت عربی است که در حمایت از فلسطین، اقدام نظامی علیه رژیم صهیونیستی کرده است. باقی دولت‌های عربی تاکنون جرات چنین اقدامی نداشته‌اند.

حمله موشکی یمن به ایلات تنها اقدام نظامی آشکار یک دولت عربی و اسلامی در قرن بیست و یکم است. شهر ایلات نزدیک‌ترین نقطه اراضی اشغالی به یمن است. موشک قدس چهار یمن نیز دارای برد ۲۰۰۰ کیلومتر است که معنای رسیدن برد موشک‌های یمنی به اراضی اشغالی است. نیرو‌های انصارالله یمن به نوعی، صاحب پیچیده‌ترین زرادخانه موشک بالستیک و پهپاد در میان متحدان منطقه‌ای ایران و محور مقاومت هستند. با ورود انصارالله به کارزار مبارزه با صهیونیسم، به نظر می‌رسد که امن‌ترین نقطه اسرائیل دیگر امن نخواهد بود!

انصارالله یمن به صورت رسمی علیه اسرائیل اعلام جنگ کرد

تعداد بازدید : 570

یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ خبر داد که با چند موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد اهداف دشمن صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

سریع با بیان اینکه این عملیات، سومین عملیات برای کمک به برادران مظلوم فلسطینی بود، گفت: به حملات موشکی و پهپادی خود ادامه خواهیم داد تا حملات اسرائیل متوقف شود.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز در اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی خود مدعی رهگیری و انهدام چند موشک شلیک شده از جانب یمن شد.

در این اطلاعیه آمده است که برای اولین بار از زمان آغاز جنگ نیروی هوایی رژیم اسرائیل از سامانه پدافند دوربرد «ختس» (پیکان) در منطقه دریای سرخ استفاده کرده و یک موشک زمین به زمین را منهدم کرده است.

ارتش اسرائیل در ادامه ادعا کرد: «همچنین هواپیما‌های ارتش اسرائیل بامداد امروز به دنبال رصد یک تهدید هوایی در منطقه دریای سرخ، اهداف متخاصم در حال پرواز را رهگیری و منهدم کردند».

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد که در قبال حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه، یمن هم باید به وظیفه خود عمل می‌کرد و به یاری ملت فلسطین می‌رسید.

به گزارش شبکه المسیره، یحیی سریع با بیان اینکه موضع ملت یمن در قبال مسئله فلسطین، ثابت و اصولی است، تأکید کرد: ملت فلسطین به صورت کامل حق دارند از خود دفاع کنند و حقوق خود را احقاق کنند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان گفت که ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نوار غزه، باعث گسترش دامنه درگیری در منطقه می‌شود.

عبدالعزیز بن حبتور نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن هم امروز در مصاحبه‌ای بار دیگر تأکید کرد که یمن جزئی از محور مقاومت به شمار می‌رود.

بن حبتور گفت: «حماس بخش جدایی ناپذیر از مردم فلسطین است و آن‌ها و مقاومت را نمی‌توان ریشه کن کرد، بازگرداندن فلسطین به عنوان سرزمین ربوده شده به مردمش جز با مقاومت با تمامی ابزارها، میسر نیست».

نخست‌وزیر دولت صنعاء تأکید کرد که علی‌رفم بُعد مسافت، اما هیچ مانعی در برابر یمن برای نقش‌آفرینی در نبرد با رژیم اسرائیل وجود ندارد.

رژیم‌صهیونیستی: یمنی‌ها می‌خواهند توجه ما را از نبرد غزه منحرف کنند

سخنگوی ارتش رژیم صهیوینستی روز سه‌شنبه گفت که حمله به اردوگاه جبالیا در نوار غزه برای هدف قرار دادن یکی از فرماندگان ارشد حماس بوده است. وی افزود که این فرمانده، مسئول جنگ در شمال غزه، از ابتدای درگیری‌ها بوده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند و دست به کشتار جدیدی زدند. وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که در جریان بمباران اردوگاه جبالیا، تا این لحظه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و بیش از ۳۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش گفت که این رژیم یک موشک هوا به هوا را در دریای سرخ با استفاده از سامانه «حیتس» سرنگون کرده است.

وی اضافه کرد: «نیروهای خود را در دریا و هوا تقویت کرده تا بتوانیم از تمام مناطق خود حمایت کنیم».

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی گفت: «حوثی‌ها به دنبال منحرف کردن توجه ما از جنگ در غزه هستند».

وی مدعی شد: «حوثی‌ها دارای توانایی‌هایی هستند که مورد حمایت ایران بوده و ما توانایی مقابله با آن را داریم».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
چرا هیچ جوابی در مورد سوال من در این متن دیده نمیشود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
آیا جواب سوال تیترهای در متن خبر نوشته اید
حیف وقتی که گذاشتم برای خواندن این مطلب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
1
0
البته طبق معنول تمام هزینه ها مالی متوجه مردم ایران ویمن است و نه مسولین و فرماندهان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
1
0
#عجلوبالظهور
#اللهم_صل_علی_عزیزم_خامنه_ای...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج_والعافیه_والنصر
#وجعلنا_من_خیر_انصاره_و_اعوانه_بحق_زینب_الکبری_س ????
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
0
دمتون گرم خدایی
سیدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
0
0
در نهایت پیروزی از آن مستضعفین خواهد بود این وعده خداوند است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
0
وقتی سازمانهای حقوق بشری فقط برای غربیهاست وکشورهای ترسوی عربی درخواب ناز ارمیده مشغول میگساری هستند بدانند این غده سرطانی پا بگیرد انها را هم مثل فلسطین خواهند کرد درود خدا بر مردان با غیرت واهنین یمنی کهمانند مولایشان حضرت علی ع د محکم واستوا در برابر ظلم مبارزه میکنند همزشه پزروز باشید برادران
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->